Izjava o privatnosti

Važi od 10. maja 2013; poslednji put ažurirano 8. septembra 2015.

Kompanija Froneri Adriatic d.o.o. (u daljem tekstu „Froneri“) posebno vodi računa o čuvanju vaše privatnosti i vašeg poverenja u kompaniju Froneri u pogledu ličnih podataka. Prilikom interakcije sa nama, može da se desi da nam dajete lične podatke uz pomoć kojih možete da budete identifikovani kao pojedinac (npr. ime, imejl adresa, fizička adresa, telefonski broj). Ove informacije se nazivaju „lični podaci“.

Ova izjava („Izjava o privatnosti“) definiše:
1. Obim i prihvatanje
2. Lični podaci koje prikupi Froneri
3. Lični podaci dece
4. Zašto Froneri prikuplja lične podatke i kako ih koristi
5. Deljenje ličnih podataka od strane kompanije Froneri
6. Vaša prava
7. Bezbednost podataka i zadržavanje
8. Kako nas možete kontaktirati

1. Obim i prihvatanje ovog Obaveštenja o poštovanju privatnosti podataka
Ovo Obaveštenje o poštovanju privatnosti podataka primenjuje se na lične podatke koje prikupljamo o vama sa ciljem obezbeđivanja proizvoda i usluga koje nudimo.
Korišćenjem Froneri Sajtova (kako je definisano u daljem tekstu) ili ostavljanjem vaših ličnih podataka, prihvatate prakse opisane u ovom Obaveštenju o poštovanju privatnosti podataka. Ukoliko niste saglasni sa ovim Obaveštenjem o poštovanju privatnosti podataka, molimo vas da ne koristite Froneri Sajtove (kako je definisano u daljem tekstu) i da nam ne ostavljate svoje lične podatke.
Froneri zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni ovo Obaveštenje o poštovanju privatnosti podataka. Molimo vas da redovno proveravate ovo Obaveštenje o poštovanju privatnosti podataka, kako biste bili informisani o svim promenama i načinima na koje se vaši lični podaci mogu upotrebljavati.

2. Podaci koje prikupi Froneri
Froneri može prikupljati lične podatke o vama iz različitih izvora, uključujući i putem:
- Onlajn i elektronske interakcije sa nama, što obuhvata interakciju putemFroneri sajta, mobilne aplikacije, SMS programa ili Froneri brendiranih stranica ili aplikacija na društvenim mrežama trećih lica (npr. Facebook) (Froneri Sajtovi);
- Oflajn interakcije sa nama, uključujući i direktne marketinške kampanje, formulare za prijavu u papirnom obliku, prijave za konkurse i kontakte putem Froneri kol centara za korisničke usluge; i
- Vaše interakcije sa internet ciljanim sadržajem (kao što su reklame) koji vam Froneri, odnosno servis provajderi u naše ime omogućavaju preko internet stranica ili aplikacija trećih lica.

2.1 Podaci koje nam direktno dostavite
U ove podatke spadaju podaci koje nam dostavljate uz saglasnost, za određenu svrhu, uključujući:
• Lične kontakt podatke, uključujući bilo koji podatak putem kog vas Nestlé može lično kontaktirati (npr. ime, kućna adresa ili adresa za slanje (elektronske) pošte, i broj telefona);
• Demografske informacije, uključujući datum rođenja, starost, pol, lokaciju (npr. poštanski broj, grad, država i geolokacija), omiljene proizvode, hobije, interesovanja i informacije o domaćinstvu ili životnom stilu;
• Informacije o plaćanju, uključujući i kupovine (npr. broj kreditne kartice, datum isteka, adresa za slanje računa);
• Informacije o prijavljivanju naloga, uključujući bilo koju informaciju koja vam je potrebna za otvaranje korisničkog naloga kod kompanije Froneri (npr. login ID/imejl, korisničko ime, lozinka i sigurnosno pitanje/odgovor);
• Povratne informacije potrošača, uključujući i podatke koje delite sa Froneri o vašem iskustvu sa korišćenjem Froneri proizvoda i usluga (npr. vaše komentare i sugestije, iskustva i druge povratne informacije u vezi sa Froneri proizvodima); i
• Sadržaj koji generiše potrošač, uključujući bilo koji sadržaj (npr. fotografije, video zapise i lične priče) koje kreirate, a zatim ih delite sa Froneri (i eventualno ostalima) učitavanjem na Froneri Sajt.

2.2 Podaci koje prikupljamo kada koristite Froneri Sajtove
Koristimo kolačiće i druge tehnologije praćenja, kojima se prikupljaju određene vrste informacija prilikom interakcije sa Froneri Sajtovima. Molimo pročitajte naše Obaveštenje o kolačićima za više informacija o ovim tehnologijama i vašim pravima u vezi sa njima.

2.3 Podaci koje prikupljamo iz ostalih izvora
Možemo prikupljati informacije o vama iz drugih legitimnih izvora u cilju pružanja naših proizvoda i usluga. Takvi izvori uključuju alate za prikupljanje podataka trećih lica, Froneri promotivne partnere, javne izvore i sajtove društvenih mreža trećih lica. Takve informacije mogu uključivati:
• lične kontakt podatke; i
• bilo koji lični podatak koji je deo vašeg profila na društvenoj mreži trećih lica (npr. Facebook) za koji dajete dozvolu da ta društvena mreža trećeg lica deli sa nama (npr. ime, imejl, pol, rođendan, grad, profilna slika, korisnički ID, spisak prijatelja). Možete saznati više o podacima koje možemo prikupiti o vama tako što ćete posetiti internet stranicu date društvene mreže trećeg lica.
Isto tako, možemo prikupiti lične podatke o pojedincima i putem kupovine drugih kompanija.

3. Lični podaci dece
Froneri ne zahteva i ne prikuplja lične podatke o deci mlađoj od 18 godina sa namerom. Ukoliko kompanija Froneri sazna da je nehotično prikupila podatke o deci mlađoj od 18 godina, ukloniće lične podatke o datom detetu iz svoje evidencije čim to bude razumno moguće. Ipak, Froneri može prikupiti lične podatke o deci mlađoj od 18 godina od roditelja ili staratelja direktno, i samim tim, uz njihovu eksplicitnu saglasnost.

4. Zašto Froneri prikuplja lične podatke i kako ih koristi
Froneri prikuplja i koristi lične podatke samo po potrebi i u svrhe za koje su pribavljeni. Nestlé može koristiti vaše lične podatke za pojedine, ili sve, ispod navedene svrhe:
Porudžbine – za obradu i slanje vaših porudžbina, i za obaveštavanje o statusu vaših porudžbina. Molimo da imate na umu da postoji mnogo sajtova za e-trgovinu koji prodaju Nestlé proizvode, a koje ne kontroliše i kojima na upravlja kompanija Froneri. Savetujemo vam da pročitate njihove politike, uključujući i one koje se tiču poštovanja privatnosti podataka, pre kupovine preko takvih sajtova.
Održavanje naloga – za kreiranje i održavanje vaših naloga kod nas, uključujući administriranje programa za lojalnost ili nagrađivanje potrošača koji su povezani sa vašim nalogom.
Korisnička podrška – radi obezbeđivanja korisničke podrške, uključujući odgovaranje na vaše upite, žalbe i, uopšteno, povratne informacije u vezi sa našim proizvodima. Korisnička podrška se pruža putem različitih vidova komunikacije, što uključuje imejl, pisma, telefonske pozive i onlajn četove.
Angažovanje korisnika - kako biste se aktivnije uključili u naše proizvode i usluge. Ovo može uključiti upotrebu ili objavljivanje sadržaja koje generiše potrošač.
Personalizacija - Froneri može kombinovati lične podatke o vama koje smo prikupili iz jednog izvora (npr. internet stranica) sa podacima koje prikupimo iz drugog izvora (npr. neki oflajn događaj). To obezbeđuje kompaniji Froneri kompletniju sliku o vama kao potrošaču, što zauzvrat, omogućava kompaniji Froneri da vas bolje usluži, kao i veću personalizaciju, što obuhvata i sledeće:
Internet stranice – kao biste poboljšali i personalizovali svoje iskustvo na internet stranicama, korišćenjem podataka kao što su informacije o prijavljivanju naloga, tehničke informacije o računaru i/ili informacije o ranijem korišćenju internet stranice;
Proizvodi – radi unapređenja Froneri proizvoda, iskrojite ih prema svojim potrebama i osmislite ideje nove za proizvode. Ovo uključuje upotrebu demografskih informacija, informacija o profilisanju potrošača i povratnih informacija potrošača; i
Oglašavanje zasnovano na interesovanjima – kako bismo vam prikazali reklame na osnovu vaših interesovanja. Jedan od načina na koje Froneri ovo postiže jeste uparivanje aktivnosti ili informacija prikupljenih na Froneri Sajtovima sa podacima koje smo o vama prikupili na sajtovima trećih lica (tzv. uparivanje podataka/data-matching). Ova vrsta oglašavanja je poznata i kao „onlajn bihevioralno oglašavanje“ ili „ciljano oglašavanje“. Ovakva personalizacija se obično vrši putem kolačića ili sličnih tehnologija. Molimo pročitajte Obaveštenje o kolačićima za više informacija.
Marketinška komunikacija – radi omogućavanja marketinške komunikacije, ukoliko ste odabrali primanje takvih komunikacija (uključujući informacije o kompaniji Froneri, proizvodima i uslugama, konkursima i promocijama). Može se slati putem sredstava elektronske komunikacije (npr. SMS, imejl i onlajn oglašavanje) i putem pošte.
Ukoliko odaberete primanje SMS poruka, primenjivaće se politika za primanje SMS poruka vašeg mobilnog operatera, što može biti uz nadoknadu.
Socijalne funkcije – kako bismo vam ponudili niz društvenih funkcija, uključujući:
- Internet zajednica na Nestlé Sajtu
Kada posetite Froneri Sajt putem funkcije zajednice, i učitate ili podelite recepte, slike, video zapise, dela ili ostali sadržaj, Froneri može koristiti i prikazati lične podatke koje delite na takvim sajtovima.
- Virtuelne funkcije sajta
Froneri može koristiti vaše lične podatke kako bismo vam ponudili virtuelne funkcije sajta, kao što je „tell-a-friend“ (reci prijatelju) program, gde možete deliti određene vesti, informacije o proizvodima, promocije ili drugi sadržaj sa porodicom i prijateljima.
Ovo obično zahteva prikupljanje i korišćenje ličnih kontakt informacija (npr. imena i imejl adrese) tako da se izabrana jednokratna poruka/sadržaj može dostaviti primaocima. Ukoliko odaberete da date kompaniji Froneri imejl adrese trećih lica (npr. prijatelja), pretpostavlja se da je dobijena prethodna izričitu saglasnost tog lica i da Froneri ne preuzima nikakvu odgovornost.
- Društvene mreže trećih lica
Froneri može koristiti vaše lične podatke iz interakcija sa funkcijama društvenih mreža trećih lica, kao što je „Facebook Connect“ ili „Facebook Like“. Ove funkcije se mogu uključiti na Froneri Sajt uključujući i za svrhe kao što su pokretanje konkursa i omogućavanje deljenja sadržaja sa prijateljima.
Ukoliko koristite takve funkcije, Froneri može biti u mogućnosti da pribavi određene lične podatke o vama iz informacija putem aktivnosti na društvenim mrežama. Možete saznati više o tome kako ove funkcije funkcionišu, kao i podatke o profilu koje Froneri može prikupiti o vama, tako što ćete posetiti internet stranicu date društvene mreže trećih lica.
- Ostale specifične svrhe
Možemo koristiti vaše lične podatke za druge specifične poslovne svrhe, koje obuhvataju održavanje svakodnevnog rada i bezbednosti Froneri Sajtova, sprovođenje demografskih studija ili revizija, i kontaktiranje radi istraživanja potrošača.

5. Deljenje ličnih podataka od strane Nestlé
Froneri ne deli vaše lične podatke ni sa jednim trećim licem koje namerava da ih koristi u svrhe direktnog marketinga, osim ukoliko niste dali konkretnu saglasnost u vezi sa tim.
Froneri može da podeli vaše lične podatke sa trećim licima u druge svrhe, ali isključivo u sledećim okolnostima:

5.1 Podružnice
Froneri može dostaviti vaše lične podatke svojim podružnicama ili povezanim kompanijama u zakonite poslovne svrhe.

5.2 Pružaoci usluga
Froneri može da angažuje pružaoce usluga, zastupnike ili ugovarače radi pružanja usluga u naše ime, uključujući administraciju Froneri Sajtova i servisa koji su vam dostupni. Ova treća lica mogu imati pristup, ili na drugi način obraditi vaše lične podatke tokom pružanja ovih usluga.
Nestlé zahteva od takvih trećih lica, koja mogu imati sedište vam zemlje iz koje ste pristupili Froneri Sajtu ili servisu, da se pridržavaju svih važećih zakona o zaštiti podataka i bezbednosnih zahteva u vezi sa vašim ličnim podacima, obično putem pisanog sporazuma.

5.3 Partneri i zajedničke promocije
Froneri može sprovesti zajednički ili ko-sponzorisani program ili promociju sa drugom kompanijom i, kao deo vašeg učešća u aktivnostima, može prikupljati i koristiti vaše lične podatke.
Vaši lični podaci će se deliti sa drugom kompanijom samo ukoliko ste odabrali da primate informacije direktno od te kompanije. Froneri vas ohrabruje da pročitate obaveštenje o poštovanju privatnosti podataka takve kompanije pre nego što podelite svoje lične podatke. Ako ne želite da vaši lični podaci budu prikupljeni ili da se dele sa kompanijom koja nije Froneri, uvek možete odabrati da ne učestvujete u takvoj aktivnosti. Ukoliko se odlučite za komunikacije od neke takve kompanije, imajte na umu da uvek imate pravo da odustanete, i u tom slučaju bi trebalo da direktno kontaktirate datu kompaniju kako biste to učinili.

5.4 Zakonski zahtevi i transfer poslovanja
Froneri može otkriti vaše lične podatke ukoliko to bude zakonom zahtevano ili ako, po dobronamernoj proceni kompanije Froneri, takvo pravno obelodanjivanje bude opravdano neophodno radi poštovanja pravnih postupaka ili odgovora na bilo kakve tužbe.
U slučaju potpunog ili delimičnog spajanja ili kupovine cele ili dela kompanije Froneri od strane druge kompanije, sticalac će imati pristup informacijama koje održava dato Froneri poslovanje, što može obuhvatiti i lične podatke.

6. Vaša prava

6.1 Pravo na otkazivanje marketinške komunikacije
Imate pravo da otkažete primanje marketinške komunikacije o kompaniji Froneri i to na sledeći način:
(a) kako je opisano u uputstvima za otkazivanje u relevantnoj marketinškoj komunikaciji;
(b) ako imate nalog kod kompanije Froneri, možda možete da promenite željene opcije u vezi sa prijavljivanjem/otkazivanjem u okviru relevantnog dela za izmene unutar naloga; ili
(c) tako što kontaktirate sa nama .
Imajte na umu da čak i ako otkažete primanje marketinške komunikacije postoji mogućnost da ćete nastaviti da dobijate administrativnu komunikaciju od kompanije Froneri, kao što su potvrde porudžbina i obaveštenja o aktivnostima u okviru naloga (npr. potvrde o nalogu i izmene lozinke).

6.2 Pristup i ispravke
Imate pravo da zahtevate pristup svojim ličnim podacima, u skladu sa odredbama člana 12 zakona 2472/1997. Možete da nam pošaljete pismeni zahtev za pristup na sledeću adresu:
Froneri ® Adriatic d.o.o., Služba za kupce, Banovački put bb, 22300 Stara Pazova, Srbija
Takođe imate pravo da zahtevate da kompanija Froneri koriguje bilo kakve nepravilnosti u pogledu vaših ličnih podataka. Ako imate nalog kod kompanije Froneri za Froneri Sajt, ovo obično možete da uradite putem odgovarajućih rubrika „vaš nalog“ ili „vaš profil“ na Froneri Sajtu (ako je dostupno). U suprotnom, možete da nam pošaljete zahtev, kao što je gore opisano, za izmenu/ispravku/brisanje podataka, u skladu sa odredbama člana 13 zakona 2472/1997.

7. Bezbednost i zadržavanje podataka

7.1 Bezbednost podataka
Kako bi vaši lični podaci bili sigurni, Froneri je implementirao niz bezbednosnih mera, uključujući:
Bezbedno operativno okruženje Froneri čuva vaše podatke u bezbednom operativnom okruženju, a oni su dostupni samo zaposlenima, predstavnicima i izvođačima kompanije Froneri po potrebi. Froneri se takođe pridržava opšte prihvaćenih industrijskih standarda u ovom pogledu.
Šifriranje za informacije o plaćanju Froneri koristi industrijski standardno šifrovanje za zaštitu osetljivih finansijskih informacija, kao što su informacije o kreditnoj kartici poslate putem interneta (npr. kada vršite plaćanja unutar internet prodavnica kompanije Froneri ).
Prethodna potvrda identiteta za pristup naloguFroneri od svojih registrovanih kupaca zahteva potvrdu identiteta (npr. korisničko ime i lozinka za ulazak u nalog) da bi mogli da pristupe i menjaju nalog. Na ovaj način se sprečava neovlašćen pristup.
Imajte na umu da se ove zaštitne mere ne odnose na lične podatke koje odlučite da delite u javnom prostoru kao što su sajtovi namenjeni zajednicama.

7.2 Zadržavanje
Kompanija Froneri zadržava vaše lične podatke onoliko dugo koliko je neophodno za navedene potrebe, uzimajući u obzir i našu potrebu da odgovaramo na upite ili rešavamo probleme, pružamo poboljšane i nove usluge, ali i poštujemo zakonske kriterijume prema važećim zakonima.
To znači da postoji mogućnost da ćemo zadržati vaše lične podatke u razumnom roku nakon vaše poslednje interakcije sa nama. Kada lični podaci koje sakupljamo više nisu potrebni, uništavamo ih ili brišemo na siguran način.

8. Kontakt
Kompanija Froneri deluje kao „kontrolor podataka“ za lične podatke koje obrađuje u okvirima ove Izjave o privatnosti. Ako imate bilo kakvo pitanje ili komentar u vezi sa ovom Izjavom o privatnosti ili praksama kompanije Froneri koje se tiču prikupljanja ličnih podataka, slobodno nam se obratite na adresu:

Froneri ® Adriatic d.o.o., Služba za kupce, Banovački put bb, 22300 Stara Pazova, Srbija

MILKA, OREO and TOBLERONE are trademarks of the Mondelez International Group, used under license

NIRVANA, ALOMA, BEST, TOPGUN, PIRULO, NESQUIK, KITKAT and FAMILIA HIT are trademarks of Société des Produits Nestlé S.A, Vevey, Switzerland, used under license